loading...
عشق بی درمان
Mohammad بازدید : 4 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

داغ
دلم تازه شدش وقتی دوباره دیدمش با اونیکه جامو گرفت

میگن
که نزدیکه بهش! اشکام یکی یکی اومد..میترسیدم نگاش کنم..

بغض
گلومو گرفته بود چون نمیشد صداش کنم

چطور
دلش اومد بره اونیکه زندگیم بودش ؟!

تموم
دنیا میدونن عشق همیشگیم بودش.....

دلم
میخواست میمردمو اون لحظه رو نمیدیدم

مثل
همیشه حالشو از عکس اون می پرسیدم

حالم
خیلی خرابه.. فکرم پیش اونه، منو تنها گذاشتو، عشق دیگرونه

حالم
خیلی خرابه.. فکرم پیش اونه، منو تنها گذاشتو، عشق دیگرونه


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ رو فقط واسه تو ساختم واسه اینکه عزیزمی ... عشقمی ... فرشتمی .... پس همیشه کنارم بمون ********************* سلام ممنون از اینکه وقتتون رو برای دیدن وبلاگم گذاشتید,‏‎******************* ‎قراره اینجا براتون متن های عاشقانه , دلنوشته های خودم , و زخم هایی که از یک عشق بی درمان رو دلم هست براتون بنویسم , امیدوارم خوشتون بیاد , ‏* برای تبادل لینک هم اول ادرس وبلاگ رو با اسم عشق بی درمان لینک کنید بعدش خبر بدید تا لینکتون کنم*
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضعیت مطالب سایت رو چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 127