loading...
عشق بی درمان
Mohammad بازدید : 4 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

گفت : دوستت دارم .... هرچی گشتم م3ل تو پیدا نشد ، گفتم خوب گشتی؟؟ گفت : اره !! گفتم : اگه دوسم داشتی نمیگشتی

***************************************

ای دل دیوانه بشنو این مرام زندگیست ، او که گریان کرد چشمی را نصیبش خنده نیست

*****************************************

اگر قصد ماندگاری ندارید لطفا یادگاری هم نگذارید

************************************

یکرنگ که باشی ، زود چشمشان را میزنی ، خسته میشوند از رنگ تکراریت ، این روزها دوره ی رنگین کمان هاست

************************

اغوش خالیم از تو پرانتزی است بدون شرح .....!

*********************************

مردم این چقدر خوبند وقتی میبینن کفش نداری برایت پاپوش درست میکنند !!

********************************************

رسم زمانه این است : اگر نرم باشی تورا له میکنند و اگر خشک باشی تورا میشکنند

********************************

ارام در گوشه ای  نشسته ام ....کار از چسب و باندو پانسمان گذشته است، زخم به روحم رسیده است

*************************************

سخت ترین فعلی که برایت به سادگی صرف کردم عمرم بود

*************************************

سلامتی کسایی که تو خاطرمون " ابدی "هستن اما تو خاطرشون " عددی " نیستیم

******************************

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ رو فقط واسه تو ساختم واسه اینکه عزیزمی ... عشقمی ... فرشتمی .... پس همیشه کنارم بمون ********************* سلام ممنون از اینکه وقتتون رو برای دیدن وبلاگم گذاشتید,‏‎******************* ‎قراره اینجا براتون متن های عاشقانه , دلنوشته های خودم , و زخم هایی که از یک عشق بی درمان رو دلم هست براتون بنویسم , امیدوارم خوشتون بیاد , ‏* برای تبادل لینک هم اول ادرس وبلاگ رو با اسم عشق بی درمان لینک کنید بعدش خبر بدید تا لینکتون کنم*
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضعیت مطالب سایت رو چطور میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 128